wtorek, 9 sierpnia 2016

Paul Pogba wraca do Manchesteru United.

Najdroższy transfer w historii piłki nożnej stał się faktem, Paul Pogba wraca po 4 latach do Manchesteru United i to za rekordowa kwotę, która wyniosła 105 milionów euro. Moim zdaniem dokładnej kwoty całej transakcji nie poznamy. Pogba podpisał 5-letni kontrakt z opcją przedłużenia o rok.

Paul Pogba opuścił Manchester United 3 lipca 2012 roku. Francuz nie mógł liczyć na regularne występy czego oczekiwał od Alexa Fergusona ale on nie widział Francuza w pierwszej 11.  Pogba w Juventusie wyrósł na gwiazdę, był jednym z gwiazd drużyny gdzie jego talent rozkwitł.

Teraz wraca do Manchesteru gdzie od razu będzie się wymagało od niego wielkich rzeczy, ja fanem talentu Pogby nigdy nie byłem, gdy oglądałem jego spotkania niczym na mnie nie robił wrażenia ale mam nadzieję, że w czerwonej koszulce pokaże mi, że jest jednym z najlepszych pomocników na świecie. Nie mamy w tym momencie bardziej utalentowanego piłkarza w środku pola. Oby Paul wniósł nowość do drużyny.

Sam zawodnik jest strasznie szczęśliwy z powrotu do domu jak sam powiedział. Liczymy na Ciebie, Paul.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz