środa, 23 listopada 2016

MU news. Leon Bailey.

Leon Bailey 19-letni Jamajczyk występujący dla belgijskiej drużyny Genk wypowiedział się na temat zainteresowania ze strony Manchesteru United. Skauci Czerwonych Diabłów śledzą poczynania tego utalentowanego skrzydłowego, który wzbudził zainteresowanie klubu.

Jamajczyk zastanawia się jakie szanse miałby na ten moment jakby dołączył do Manchesteru United.

Wypowiedź zawodnika"

" Zawsze marzyłem o grze w Premier League." Bailey powiedział dziennikarzowi HLN sport. " Jeśli Manchester United nie może mi zagwarantować minut gry to ja zostaje w Genk"

" Ważne jest, że w niedalekiej przyszłości wiele spotkań przed mną. Ma to znaczenie dla mnie gdy chce postawić kolejny krok. Ja już zrobiłem duży postęp"

" Kiedy i gdzie odejdę"? To zależy od mojego agenta. Od tej chwili jeśli pojawi się coś konkretnego, usiądziemy przy stole by negocjować".

Czas pokaże gdzie i kiedy odejdzie Bailey. Jest to naprawdę bardzo fajny, utalentowany piłkarz, który jeśli będzie się kierował rozumem a nie pogonią za kasą może w przyszłości osiągnąć wiele.


PS: Mam nadzieję, że moje tłumaczenie nie jest na złym poziomie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz